Post by salsivetebtops on Feb 24, 2022 3:12:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Racing in Car 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Racing in Car 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Racing in Car 2 2022 version ▞▞▞
Kameraengel, rattkontroll, lys, indikator og grafikkinnstillinger mangler, trenger tillegg av slike grunnleggende alternativer
Drift Boss Rush Race Uphill Racing 2 Cars: Lightning Speed Street Race Police ... Training Speed Racer Stock Car Hero Wheely 2 Drag Race 3D Parking Fury 2
Legg til et sterringhjul .det er ingen sterringhjul i dette spillet .oppdater det
Spill · Motorsport
FINN.no - Mulighetenes marked | Renault 5 ... - Pinterest
Racing in Car 2 for Android - Last ned gratis - Anderbot
Virket som et morsomt spill før jeg ikke fant ut hvordan jeg skulle bruke rattet. Jeg prøvde til og med å snu nettbrettet, holde til venstre/høyre, trykke til høyre/venstre, ingenting fungerte. Vil installere på nytt når det er klare instruksjoner om hvordan du spiller.
Bra spill, men grafikken er det. ikke bra
Bra, men annonser kommer hver gang
dette spillet er virkelig fantastisk alt du gjør er å vippe enheten du bruker og samtidig vil bilen på spillet snu og du får poeng når du er nær ved å treffe bilen og det er et annet bilspill som heter ekstrem bilracing hvis du ønsker å gå og sjekke det ut, og dette spillet er som det virkelige liv, jeg mener ja, men det viktigste i spillet er IKKE KRASH I BILER ok! men det som er vanskelig med spillet er at du trenger 7500 poeng for å få den andre bilen, men gi den 5 stjerner og jeg håper du likte innlegget mitt
Jeg liker dette spillet, men det er for mange annonser
Super duper utmerket bilspill og mer goog veldig bra utmerket
Dette spillet er kjedelig det trenger en oppgradering😕😴💀☠👎👎👎👎👎👎
Queen's Quest 5: Symphony of Death Eventyr zqw
Racing 2 2D racing Racing Game City Racing 3D, android, 2d Racing, Android, ... Racing 3D Android Street Racing 3D Car Simulator Racing Game, android,
Det er bare minimale alternativer i bilmodeller så vel som billøpsplasseringer, utvikleren bør prøve å forbedre spillet
Forferdelig fordi 1: ingen kurver, 2: bilen svinger ikke, bare skyter til venstre og høyre, så null realisme.
If you love to play car games on your Android device then download for free this ultimate driving simulator game. Choose your favorite car in the garage (sports
Det er fint, men det bør være mange vei og også til bykjøring
Jeg skulle ønske du kunne bruke knapper i stedet for å vippe mobilen
Elsker spillet. Det var avhengighetsskapende og morsomt. Det eneste jeg ikke liker er at de ikke har flere nivåer. Og viktigst av alt, det var færre annonser i motsetning til andre apper
▷ Nyt Frantic Car Racing med Pixelbite Game Pack - Maiestas
Racing in Car 2 Motorsport lfbp
Racing skjer på asfaltbaner der fart og kjøreferdigheter er vesentlig for ... at Dennis Hauger skal kjøre Formel 2 denne sesongen for Prema Racing.
Den har ingen mulighet for styrekontroll. Den har kun bevegelseskontroll. Grafikken er kul. Men jeg trenger styringskontroll
Legg til noen svingete ruter også. Å spille bare på rett bane er ikke så gøy. Legg til forskjellige typer ruter for å gjøre spillet stor
Første gang jeg spilte dette spillet var det greit, så etter et par ganger med Planet begynte det å glitre og stoppe og stoppe, så når du faktisk setter hånden ned på pedalen for å øke hastigheten på bilen, feiler den og kuttet av og spør om du vil for å fortsette eller avbryte dette spillet må fikses det kan være veldig gøy, men å måtte klikke på å spille det hele tiden kan være kjedelig og bli en plage, og det er grunnen til at jeg installerer dette spillet
Racing in Car 2 रेसिंग muik
Real Racing 2 snart tilgjengelig for iOS | iPod1 |
Drift Max Pro Car Drifting Game med Racing Cars mod apk ...
Forferdelig Bra spill
Dette spillet er morsomt, men når jeg betaler er det bare å ta kredittkortinformasjonen min og ikke gi meg mynter. Jeg hater at jeg aldri kommer til å spille dette spillet, og det skal du heller ikke, det er en svindel!!!!
Racing in Car 2 Racing izo
Car Parking Multiplayer Last ned og installer | Ios
Jeg vil bare gi 3 stjerner. Jeg elsker dette spillet, men det er et problem hvis jeg trykker på hornet, så beveget ikke bilen seg. så hver dag blir jeg sint
Dette spillet lærer meg hvordan jeg kan bruke bilen. Dette spillet er så mye bra når jeg spiller når jeg ikke er diett den gangen jeg spiller dette spillet
Jeg liker grafikken, men ønsket at vi hadde kontroller på skjermen i stedet for bare vippealternativet.
Det er akkurat slik du vil kjøre hjem..... Lev opplevelsen 🤣
Det er ingen svinger
det er ikke det beste, men det kan forbedres og forresten er det ingen rase du bare kjører på veien
Bra spill Enkelt spill, men jeg trenger mer fart 287 er ikke mye, trenger flere biler for å låse opp og dekkene beveger seg ikke 😅 og det er ingen styremulighet Så det ser ikke så ekte ut.
Spillet er bra, men grafikken er ikke bra, men kontrollen er god, jeg satte ikke mye interesse for dette spillet, men jeg likte spillet takk
Veldig fint spill. Jeg ga den 5 stjerner. Grafikken er god og kjørekvaliteten er svært tilstrekkelig. Jeg anbefaler dette spillet. Jeg har hatt det i 2 måneder nå.
Mest realistisk spill, men kameraposisjoner og flere biler bør være med
Etter å ha kjøpt en bil på £70 000 er det ingen oppgave etter det, og ja i starten er det fint. Spillutfordringer for å tjene penger og så videre. Men hvis det er et annet kjørefelt for kjøring, er det det 👌👌
fint spill, men prøv å gjøre spillet litt fargerikt. Å kjøre på de samme veiene gjør det bare kjedelig.
!Dette er det beste spillet jeg noen gang har spilt i mitt liv. Psykisk dette er det verste spillet noensinne, grafikken gir ikke engang mening jeg mener jeg liker kontrollene jeg liker spillingen så det er det dere trenger å gjøre er det bra fordi dere suger, men men men men men men men du må innse at du ikke er så ille 😉 Hjajhzzjxj
gane kunne vært mer givende. alt du gjør er å kjøre rett uten problemer. lag 10 mynter for nærpasseringer og det koster tusenvis å kjøpe en bedre bil. avstandsbelønninger. hastighetsmultiplikator. billigere/flere biler å bruke og nye baner. hvor er moroa
Jeg elsker dette spillet, fordi det gir meg hvile i fritiden. Jeg føler meg bedre etter å ha spilt dette spillet. Jeg håpet etter denne dagen, noe mer spill som denne simulatoren vil bli lansert. Jeg vil gjerne spille det spillet!
Lite anstrengelse, men jeg antar at det er litt gøy hvis du ikke har noe annet å gjøre.
Dette er det mest forferdelige bilspillet (og jeg har vært rundt i bilspillene lenge) noensinne er det umulig å spille, og nivåene er veldig dårlig tenkt at dette spillet bør ut av lekebutikken NÅ