Post by salsivetebtops on Feb 24, 2022 3:03:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster High™ Beauty Shop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster High™ Beauty Shop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelig udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Monster High™ Beauty Shop 2022 version ▞▞▞
Dette spil er virkelig sjovt, men jeg gav kun 4 stjerner på grund af denne ene fejl. Jeg har låst op for flere hårfarver, men næsten alle vil ikke dukke op. Det er så irriterende! Hvad er meningen med at låse dem op, hvis jeg ikke kan bruge dem?? Det ødelægger spillet for mig. Hvis du løser dette, giver jeg 5 stjerner.
Earn to Die 2 Motorsport tkh
Jeg tror, det er et 4-stjernet, fordi jeg prøver mit bedste for at låse alle monsterets op, men det er virkelig svært, og jeg bruger meget tid på at prøve at få dem.
Hey Crazy Lads af Tad Tale I burde låse op for flere karakterer. Jeg ved, at I har brug for penge, men to karakterer kommer til spillet ville være bedre med flere. Jeg siger ikke at låse alle op, men det halve er ikke dårligt eller lidt mindre.
Forfærdeligt jeg havde dette spil i flere dage, det vil kun lade dig låse op for de første to personer, men det er lidt sjovt
Monster High™ Beauty Shop Role Playing wae
Dette spil kunne være fantastisk, og det var fantastisk i et stykke tid, men så blev det ret glitchy. Så da jeg spillede spillet besluttede jeg at se en tilføjelse for at få en nederdel, som jeg syntes var smuk. så jeg så tilføjelsen, og da jeg gik for at sætte den på, sagde den, at jeg skulle betale for den, før jeg kunne sætte den på min pige. Ikke kun det, men du får kun to piger til at tilpasse, og du skal købe resten. Det er sådan, at med det meste af spillet er der et eller to ting, du kan sætte på, og der er meget mere at købe.
Jeg elsker virkelig dette spil, men du kan ikke gøre over de andre mennesker, men det er så fedt
Monster High™ Beauty Shop Lomu spēles ssv
Jeg syntes, dette spil var fantastisk, indtil alle forsinkelser og fejl begyndte
En af de bedste makeovers derude. Du skal dog forstå, at ikke alle af os har mulighed for at betale (intet kreditkort). Selvom $14 for alt er ganske rimeligt, vil jeg foreslå, at du lader os se måske 13 annoncer for en karakter (Ja 13 lol). Måske også give mulighed for at tilpasse tøj. Når alle disse er opfyldt, vil jeg give det 5 stjerner med sikkerhed.
Jeg giver det en 1 stjerne, fordi du kun kan have 2 tegn, medmindre du betaler, og hvorfor skulle nogen betale for en karakter. Undskyld. Dette er kun min mening. Ret dette, og så vil jeg downloade det igen. Jeg har haft dette 5 gange tændt og slukket i løbet af 2 måneder, og hver gang efter 15 minutters gameplay har jeg kedet mig 👍🏻 venligst hjælp dette problem
Det er virkelig fedt, men jeg fik kun to kunder
Dette spil er meget sjovt, men jeg har kun givet det 2 stjerner på grund af mange grunde: 1. Du kan kun tilpasse Frankie stien og Lagoona blue. 2. For at låse de andre karakterer op skal du betale rigtige penge 3. Det er kedeligt efter 10 minutters spil 4. Det har kun visse ting, du kan bruge, og spillet låser ikke resten af karaktererne op senere, så du kan kun lege med Frankie og Lagoona. Det er godt, fordi: 1. Det er tidskrævende 2. Kreativitet spiller ind. Men jeg vil ikke anbefale dette spil.
Jeg synes, det er et rigtig godt spil, og jeg synes, du holder, og lav udfordringer for at låse op for karakterer osv. Men generelt er det et rigtig godt spil
Godt, men jeg hader, at man KUN kan vælge mellem to karakterer, Frankie og Laguna. Jeg er usikker på, om de bliver låst op, jo mere du spiller, men alt, der ser ud til at låse op, er tilbehør, negle og hårprodukter. INGEN tøj og INGEN andre karakterer er låst op. Det er dog stadig et godt spil, men jeg ville bare ønske, at jeg langsomt kunne låse ting op i spillet i stedet for at skulle betale $9,99 dollars for at få stort set hele spillet.
Monster High™ Beauty Shop RPG nql
Det er virkelig et godt spil. Men det eneste problem er, at du ikke kan få nogen anden karakter.
Jeg elsker dette spil . Men hvis du ikke får den fulde version, får du kun 2 karakterer at vælge imellem. Nogle gange kan det være kedeligt. Så spillet er ok
Jeg synes, det er et fantastisk spil, og du kan designe dine egne karakterer. Spillet spillet lader dig designe to karakterer, du skal betale for resten, men jeg synes, det er fint. Nogle af tingene skal du betale for, men de fleste af dem får du, når du spiller spillet som en præmie. Grundlæggende synes jeg, det er det bedste spil, men det tager lang tid at downloade.
Det er et dejligt og godt spil, jeg mente var det bedste spil, det er godt for børn,👍
Monster High™ 미용실: 환상적인 패션 게임 롤플레잉 vfsd
Jeg gav denne app 3 stjerner f.Kr., den har altid annoncer, og nogle gange er jeg nødt til at lukke denne app og derefter starte forfra med personen.
Den vil ikke downloade på min telefon, jeg prøvede 3 andre telefoner, men det virker ikke, så det er årsagen til, at jeg ratter
Dette spil er så sjovt, at det spiller det, og det er så sjovt, at jeg giver det en femstjerne
Det faktum, at du ikke kan låse op for andre karakterer uden at betale er virkelig irriterende, men det ville være rigtig godt uden det.
Elsker spillet....men hver gang jeg klikker på en mulighed, hvor jeg skal se en video for at få adgang til det, fryser spillet. Hvis det kunne løses, ville jeg give spillet 4 stjerner. Hvis vi kunne få adgang til flere karakterer, ville jeg sige 5.
Hvad fanden var det her spil, i sidste ende var det bare tilføjelser, og tegnene blev en stor sort klat, du skal se tilføjelser eller betale for næsten alt. Generelt kunne spillet have været sjovt, men det kunne bruge meget mere dovelping.
Virkelig sjovt, min lillesøster er vild med dette spil!
Irriterende..for alt skal låses op med penge..crly..kunne de ikke have lavet annoncer eller stn
Dette spil er så interessant og så fantastisk, jeg anbefaler dette spil meget
gry
Hårbørstning er det vigtigste, men i dette spil bør det fjernes, fordi det er så udviskende, at det er som om du føntørrer hendes hår, du kan kun vælge mellem 2 gouhler, tilføjer hvert 5. sekund, sparker dig ud af spillet og fejl HVOR ER DEN 0-STJERNEDE RATNING, NÅR DU BRUGER DET?
Jeg har bare brug for en bedre telefon, men hvorfor er alle låse? Vi burde ikke være nødt til at men ting, hvis vi er børn 😔
Faktisk er denne app virkelig god, men jeg gav den to stjerner, fordi du først kan låse to karakterer op, og for det andet på den anden dag kan du ikke gå ind i spillet, hvis du gør det, er det som om du sparker dig ud
Hej, skøre laboratorier! Jeg har ikke spillet dit spil ret længe, men jeg kan lide det. Klæd på, læg makeup, poler og maler negle osv. Det er i det hele taget sjovt, men næsten alt koster penge. Kun 2 tegn er tilgængelige, og for at låse de andre op, skal du betale. Der er også mange styling muligheder, der kræver rigtige penge at arbejde med, det er som om dit slogan er "Betal for at spille". Beklager, hvis jeg lød en smule uhøflig, men det eneste, jeg spørger, er, om du ikke kan gøre mange ting gratis, i det mindste gøre karaktererne fri!
Ret fedt koncept til et modespil.💀💕 Elsker den måde håret flyder på, når du er i salonen.😍 Ville ønske der var en måde at give figurerne Bettie Pages pandehår, men måske er jeg ikke super dygtig til at præforme sådan et hår endnu her endnu.😩 Elsker virkelig alle styles og farvekombinationer tho.💗 Elsker, at der er så mange muligheder for hår i salonen, men hader, at appen bare lukker ned, hvis du tager for lang tid derinde. 😒
Det er virkelig sjovt at spille dette spil, fordi det er godt for børn, når de vokser op, måske kan de klippe folks hår!
Det er okay ikke det bedste
Jeg nyder virkelig denne app, men hvorfor kan jeg ikke have flere valgmuligheder at designe? Jeg har kun 2. Jeg vil virkelig ikke bruge penge, jeg er bare et barn. Kan du i det mindste tilføje alle hovedpersonerne i Monster high?
Jeg vil bare have, at alle skins er gratis, og ikke kun 2 af dem er gratis, men også et godt spil
Spillet er fantastisk på mange måder, men har sine mangler. EKSEMPEL: Jeg købte alle varer i spillet, hvilket betyder, at jeg har alle hårfarver. Jeg bruger det på karakterernes hår, og det ser godt ud. Så ser jeg, at enderne af dukkernes hår ikke er farvet, og der er ingen måde at nå bunden af håret for at gøre det på skærmen. Så på Cleo har mit smukke, tilpassede lilla hår stadig sin sorte/blonde combo på spidserne/spidserne af hendes hår. Sådan besejrer formålet.
Jeg kan godt lide det, men de fleste af karaktererne er låst, og du skal købe dem