Post by veldabantercla on Feb 11, 2022 5:28:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många poäng ▞▞▞
▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
Jag önskar bara att de tre kartorna är gratis att spela
Jag älskar det här men är för många annons men det är bra för jag gillar uppdateringen nu för att få nya getter jag älskar det ❤❤❤❤❤❤
VARFÖR FORTSÄTTER DET AVINSTALLERA SJÄLV JAG MÅSTE FORTSÄTTA ATT LADDA NED
Det är roligt men har ingen bra grafik
Goat Simulator 시뮬레이션 fhsm
den laddas inte och när den gör det kraschar den bara så jag gillar inte den här appen
Varför du måste ha tiden jag inte gillar är den tiden jag vill spela utan en tid snälla byt jag har alla getter i get simulator och andra simulator getter snälla gör det gratis alla kan älska det snälla gör det mitt förflutna är inte längre snälla gör det :} Min vän vill ha alla getsimulator gratis och vi kan spela jag älskar det här spelet men inte med en tid Ok hejdå uppdatera snälla.
Jättekul och jätteknas
SKIT KUL
Primitive Brothers : Endless Evolution असल की नकल वाले गेम afe
jag gillar spelet men du behöver en större karta står det köp hela spelet fixa det snabbt 😠😠😠😠 om du gör det här är jag så glad 😃😃😃😃 och jag ger dig femstjärniga
När jag går med där utan att visa något nätverk försöker jag med wifi men fungerar inte, snälla fixa det
BH men dålig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goat Simulator Szimulációs játékok hxcu
Jag gav detta 3 stjärnor på grund av många tillägg
Tog in appköp som alla plötsligt har försvunnit. Spenderade så mycket på varje enskild simulering bara för att förlora dem när uppdateringen kom upp. Då finns det ingen registrering på mitt Google-konto över köp. Kommer att fråga det med Google.
Fantastiskt spel jag älskar det. Och det bästa och roligaste spelet i världen.
Fantastiskt spel men loggar inte in på google play och kan inte ens gå in i spelet utan det
👍👍👍👍
Det här spelet är så roligt men grejen är att djävulen och drottningens getter är läskiga och när du väljer djävulsget ändras låten till läskig men den är bra🙂 Jag hade mardröm tho😫
Anledningen till att jag betygsätter det här är att spelet bara tillåter oss 🇺🇸 valuta ☹ så snälla ändra detta eftersom jag bor i Storbritannien 🇬🇧.
DETTA ÄR ETT BRA SPEL MEN VARFÖR I HELVETE BEHÖVER DU MINA FILER OM DU INTE HAR DEM DET ÄR MIN PERSONLIGA INFORMATION OCH DU KOMMER ATT SÄLJA DET, BE INTE OM DET IGEN!
Älskar geten ÄLSKAR HUR DEN FLADDRAR😅😂😂
Jag gillar att de 3 kartorna har öppnats för länge sedan men nu måste du betala!? För de två kartorna fick jag åtminstone den främmande karaktären
Det är kul men appköpen sparas inte när du startar om spelet.
Det spelet är så roligt och coolt men det enda är att dollar är svåra att få tag på, fixa det
Sankar gamla ve4sionen🥰
Jätte roligt
Jag hatar det eftersom kvaliteten inte är galler och det är inte som datorn 🤨. Men jag gillar det för att det är roligt och det inte är skräp och jag gillar det 👍😁😊
Det här är mitt favoritspel nu. Det mest jag gillar är att vänta en minut och sedan kan du spela den andra DLC och jag kan köpa getter med valutan
Eftersom du inte har lagt till en alligator eller en krokodil kan du lägga till den, jag börjar läggas till
Goat Simulator Simulasyon rhuh
Lol väldigt roligt spel som att du kan skjuta vad som helst till den andra planeten och låten i introt till rymdkartan är så rolig att jag skrattade riktigt hårt
Jag hatar hur när jag har min internetanslutning på står det vänligen slå på din internetanslutning varför? Det är redan ett tag sedan jag älskade det här spelet men nu? Eh lite värre där
Jag hittade ett Coffee Stain mynt i en låda, men hur fick jag den? 🪙 har jag träffat en av dom som jobbar där eller va? Kan någon förklara? Jag ger det här spelet 5 stjärnor för att jag älskar att spela det. 👌
Jag vill ha den här spelet för jag hade den förut men det går inte att lada ner den här😠😠😠😠
Det är bra men jag har det på en telefon och det har bättre kvalitet.
Goat Simulator Симуляторы dpcb
När jag börjar spela blir min telefon överhettad och det verkar som att det kommer att sprängas
Utvecklaren är oprofessionell mot kundvård. Om du kontaktar honom för återbetalning kommer han inte att svara dig. Eftersom min yngre bror (9 år) köpte det här spelet utan min tillåtelse och han inte förstod hur han skulle spela, så han avinstallerade det. Så jag kontaktade google nästa köpdag för återbetalning, de sa att pengar hade överförts till utvecklaren. Han kommer att ge återbetalning. Så jag kontaktade utvecklaren för återbetalning, men inget svar från honom till detta datum (24-9-20). Jag vill ha återbetalning.
Det är roligt men det är att du behöver få mynt för att spela dlcs
Den här har fantastisk grafik/detaljer och den har inga annonser och är inte långsam eller laggy!! Min erfarenhet av det här spelet är riktigt roligt och roligt! Härliga uppdrag och huvudstötar 😂😁
bra spel men kan inte komma i jag har spelat depå min iphone också
Jag pappa och älskar det här spelet för mig ingen kärlek till har getsimulatorköpare och olåst väg ingen kärlek till mig spel 😤😤😤😤😤😤😤😤😤😭😭😭
Jag ger detta 2 stjärnor eftersom du har betalat kartorna nu. du vill bara ha pengar